Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо Климатика не работи??Алфа 145 ЖТД

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Защо Климатика не работи??Алфа 145 ЖТД

    Здравейте Колеги,

    Проблема е следния:
    Като купих колата не знаех климатика в кво състояние е, тъй като навън беше около 0 градуса...

    При първите температури над 16-17градуса с удоволетворение разбрах, че работи - и то доста добре охлаждаше - и Автоматичния режим си бачкаше...

    Да ама днес в задръстването го пуснах - и нищо... все едно карам стара коруба от 1986г...

    След като паркирах проверих бушоните - оказа се че са здрави и въпреки това като натисна копчето за вкл. на климатика не се чува ония специфичен звук "Цък" и оборотите изобщо не помръдват. Хванах един колега да Цък-а копчето, а аз се заврях под капака... извод - ролката на климатика изобщо не сработва....

    Въпрос: Къде е проблема?-Датчик, реле, бушон(всички са здрави) Фреон(да не би ако е изтекъл да има някакъв авто режим или нещо друго дето не позволява на ролката да зацепи)

    Някой срещал ли е подобен проблем и как се отстранява, какво струва, и къде в София?

    Надявам се да не съм банален, благодаря предварително на отзовалите се!
    sigpic
    Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

  • #2
    има 2 ключа предпазни които изключват компресора при ниско налягане в системата и при високо. Най-добре да ти видят фреона как е.
    точка

    Comment


    • #3
      kolev е абсолютно прав, ако няма фреон в системата компресора изобщо не включва. Миналата година зареждах фреон в Младост и ми взеха към 80лв/ не сам много сигурен за точната сума/, като предварително надуха с въздух системата да я проверят за течове.
      Last edited by DSlavev; d.m.y г., 16:33.
      Alfa Romeo 145 1.6 BOXER
      sigpic
      http://vbox7.com/play:884c5234
      http://www.youtube.com/watch?v=utCgI...layer_embedded

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от DSlavev Покажи съобщение
        kolev е абсолютно прав, ако няма фреон в системата компресора изобщо не включва.

        Това ми се вижда досталогично - иначе не мога да си обясня защо не иска да включи.

        Първоначално публикувано от DSlavev Покажи съобщение
        Миналата година зареждах фреон в Младост и ми взеха към 80лв/ не сам много сигурен за точната сума/, като предварително надуха с въздух системата да я проверят за течове.
        Относно фреона - колега, мчожеш ли да ми пратиш на лично къде си ходил(да не излезе като реклама тук)
        защото точно това ми се искаше -да се провери първо да не изпуска от някъде - няма да има смисъл да пълня, ако след това пак ще се изпари...
        sigpic
        Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

        Comment


        • #5
          Има и един температурен датчик,който ако се е скапал също няма да тръгне.

          Comment


          • #6
            brazen, имаш л.с.

            Comment


            • #7
              Благодаря ви пичове, сигурно от Понеделник на татък ще я закарам да я видят. Надявам се да е фреон, защото ме наплашиха, че този температурен датчик бил много скъп...

              Като я оправя ще пиша какво е било.
              sigpic
              Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

              Comment


              • #8
                Температурен датчик ... или пресостат?
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  ето тука на страница 31
                  http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...onditioner.PDF
                  Q20 е пресостата в който всъщност са 2-те ключета- ако е скапан - взимай от моргата. той дава сигнал на ЕКУ-то което пък управлява релето Q22 което зацепва компресора. първо може да провериш това реле наред ли е и бушона q65 дали е здрав . обикновено обаче автоклиматиците имат леки пропуски на фреон и с времето им пада кпд-то до един момент когато налягането спадне под ниво на което компресора не се включва.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    Имаш л.с.
                    sigpic
                    Subaru Legacy 3.0 H6
                    Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
                    0888 511 533 - Бонев

                    Comment


                    • #11
                      къде се намера бушона за АС

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от mariio Покажи съобщение
                        къде се намера бушона за АС
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...E5%EB%E5%F2%E0

                        Comment


                        • #13
                          колеги, колко фреон събира с-та? При смяна на фреон се сменя и маслото на компресора, иначе щяло да ми гръмне компресора до 2 години. 146 1,6 16в 99г

                          Comment


                          • #14
                            Струва ми се, че са те излъгъли. Не знам какво значи това нещо смяна на фреон. Отиваш допълват ти го и готово. Ако си от София, кажи, ще ти кажа майстор, при който да идеш и да нямаш проблеми.
                            А и кажи какъв ти е проблема, гледам питал си за бушони.

                            Comment


                            • #15
                              за твоята кола дават 150 кубика масло и 700грама фреон. понеже не може да се знае колко фреон има в системата, той се издърпва и се пълни целия наново. най-добре да отидеш в сервиз където знаят какво е необходимо за твоята кола.
                              точка

                              Comment

                              Working...
                              X